Ta witryna wykorzystuje pliki cookie
Close
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies
DE
EN
PL
Sprawdź czy Twój dowód osobisty jest do odbioru
A A A Pdf Print16x16 Mail16x16

Sprawdź przez internet,
czy Twój dowód osobisty jest już gotowy

 

Złożyłeś wniosek o nowy dowód osobisty?
Chcesz sprawdzić, czy jest już gotowy do odbioru?
Nie musisz już iść do urzędu, by się tego dowiedzieć.
Sprawdzisz to na stronie
www.obywatel.gov.pl

 
    Nowy dowód osobisty możesz odebrać w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku, jednak zazwyczaj dowód jest gotowy wcześniej. Tylko w szczególnych przypadkach termin może zostać wydłużony. Jak sprawdzić, czy możemy już odebrać nasz dokument tożsamości?
   Nie musimy wychodzić z domu, by się tego dowiedzieć. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych uruchomiło e-usługę, która pozwoli to sprawdzić on-line. Wystarczy wejść na stronę www.obywatel.gov.pl.
   W zakładce „Dowody osobiste” została uruchomiona e-usługa, pozwalająca sprawdzić, czy dokument został już przygotowany przez urzędników. Wystarczy wpisać numer zawarty na potwierdzeniu złożenia wniosku, który wcześniej otrzymaliśmy w urzędzie. Odpowiedź od razu pojawi się na ekranie. Usługa jest bezpłatna i nie wymaga dodatkowego logowania.


 

WWW.OBYWATEL.GOV.PL


    Serdecznie zachęcamy wszystkich mieszkańców do korzystania ze strony WWW.OBYWATEL.GOV.PL oraz infolinii 222 500 115.  Zarówno strona, jak i infolinia służą temu, żeby obywatele mogli uzyskać prostą i zrozumiałą informację, jak załatwić najpopularniejsze sprawy w  urzędzie.
 
Na stronie www.obywatel.gov.pl znajdują się opisy najpopularniejszych usług, jakie administracja świadczy dla obywateli, np. jak wyrobić:
Ile to kosztuje, jakie  dokumenty trzeba wypełnić i gdzie się zgłosić. Struktura strony systematyzuje usługi administracji publicznej według typowych zdarzeń życiowych. Wiarygodność opisów (kart) usług została zagwarantowana poprzez współpracę z merytorycznymi pracownikami ministerstw i jednostek podległych. Cechą wyróżniającą stronę jest zrozumiały, prosty język.
     System informacji telefonicznej to rozwiązanie dla tych, którzy nie korzystają z Internetu. Dzwoniąc pod 222 500 115, dowiedzieć się można, gdzie załatwić swoją sprawę. System działa na poziomie KPRM (infolinia centralna - 222 500 115), a także na poziomie resortowym (33 osobne numery w ministerstwach i urzędach wojewódzkich).
 


 

Użytkowników on-line: 36
Zalogowanych: 0
Dane adresowe

węgliniec

Urząd Gminy i Miasta Węgliniec
ul.Sikorskiego 3
59-940 Węgliniec

NIP: 615-18-08-660
REGON: 230821411

Bank Spółdzielczy w Pieńsku o/Węgliniec
Numer konta: 12 8382 0001 2600 0648 3000 0010

tel. +48 75 771 25 52
+48 75 771 25 56
+48 75 771 14 35
+48 75 771 14 37
fax. +48 75 771 25 51
e-mail: wegliniec@wegliniec.pl

telefon alarmowy
(poza godzinami pracy Urzędu)
600 52 86 07